Cığa bənddən istifadə olunmuş gəraylı. □ Cığalı gəraylının hər bəndinin üçüncü misrasından sonra üçmisralı cığa bəndi işlədilir. Cığa bəndin qafiyəsi a.b.a şəklində olur. Əsas bəndlərin qafiyəsi isə gəraylıda olduğu kimidir. Aşıq ədəbiyyatında i... Ətraflı
Cığa bənddən istifadə olunmuş gəraylı. C.G.-nın hər bəndinin üçüncü misrasından sonra üçmisralı cığa bəndi işlədilir. Cığa bəndin qafiyəsi, adətən, a.b.a şəklində ol... Ətraflı
Cığa daxil olduğu müxəmməsin qafiyə sistemindən fərqlənir və bütün misralar öz aralarında qafiyələnir. Aşıq Şəmşirin «Məni sən» adlı cığalı müxəmməsinin tərkibində belə bir cığa bəndi yer alıb:
Cisimdə bir can kimi,
Ağılda ümman kimi,
Tutiyi-imr... Ətraflı
Tərkibində cığa olan müxəmməs şeir forması. Cığa daxil olduğu müxəmməsin qafiyə sistemindən fərqlənir və bütün misralar öz aralarında qafiyələnir. Aşıq Şəmşirin “Mən... Ətraflı
Hər bəndinin ikinci və üçüncü misraları arasına cinas qafiyəli bayatının əlavə edildiyi təcnis. □ Həmin bayatı cığa bayatı adlanır. Aşıq poeziyasının mürəkkəb və son dərəcə melodik şəkillərindən biridir. Aşıq Abbas Tufarqanlının qoşduğu “Göz ala”... Ətraflı
Hər bəndinin ikinci və üçüncü misraları arasına cinas qafiyəli bayatının əlavə edildiyi təcnis. Həmin bayatı cığa bayatı adlanır. Aşıq poeziyasının mürəkkəb və son d... Ətraflı